joi, 28 iunie 2007

Am racit


Am racit zdravan, nu stiu cum am reusit, sper sa-mi treaca cat mai repede ca incepe sa ma agaseze. Cu ultimele resurse, am reusit, ieri, sa facem curat in casa, dupa 4 saptamani in care nu am miscat niciun pai, pentru ca nu am fost in Bucuresti, in weekenduri. Mai sunt 28 de zile pana la nunta si mai avem foarte multe de facut.
Pe 28 luna viitoare, pe la ora asta cred ca ma voi scula din somn, voi lua micul dejun impreuna cu nasa mea. Mama si bunicu vor fi mancat deja...ca la ei ziua incepe ceva mai devreme. Dupa care cred ca o sa ma uit la Tv, la desene animate, caci este singurul lucru din lume care ma calmeaza. Sper sa prind Johnny Bravo, Ed, Edd & Eddy sau macar Laboratorul lui Dexter (pe Cartoon) sau Ce-i cu cu Andy si Copii de la camera 504 (de pe Jetix).

Niciun comentariu: