luni, 18 iunie 2007

Un week end la munte


Am plecat weekendul care tocmai s-a incheiat la munte. Dan imi spusese ca mergem undeva foarte aproape de Campina. Am scos mana pe fereastra si mi-am zis ca si acolo unde vom merge o sa fie la fel de cald. Am plecat, iar in bagajul meu am aruncat, asa din intamplare, un puloveras si o helanca. Si am ajuns langa Campina si eu ma pregateam sa ma debarc din masina. Am respectat GPS-ul si am ajuns intr-o padure. Am mers cat am mers si apoi l-am intrebat pe Dan daca nu crede ca e timpul sa ne intoarcem ca in mod evident acesta nu poate fi drumul, mai ales ca masina noastra se cam chinuia si nici nu mai avea loc pe carare. Suparat nevoie mare, a admis, in cele din urma, ca nu am luat-o bine. Si am mers, si am mers, cam vreo 40 de Km. Muuuult dupa Campina, ca mai aveam nitel si ajungeam la Brasov. In cele din urma, destinatia a fost atinsa. Am coborat din masina si nu cred ca erau mai mult de 14 grade afara....si acesta a fost doar inceputul. Am pus toate hainele pe mine, plus niste geci si o vesta. Am rascolit inclusiv bagajul lui Dan ca sa iau si de la el niste haine. In afara de frig, totul a fost super bine, prieteni, mancare si somn. Cand o sa am o sa pun si poze pe blog, din excursie.

Niciun comentariu: