joi, 14 iunie 2007

Ce ma enerveaza unii...!!!


Eram de dimineata in metrou si ma asezasem jos. Metroul, de altfel, era gol. Si cum stateam eu asa si ma gandeam la nemurirea sufletului, mai mai sa adorm...observ ca in fata mea, DAR in fata mea, se aseaza pe bancheta de vis a vis, o doamna. Pe la 40 de ani. Destul de naspa imbracata dar nu am putut sa nu remarc ca sandalele ei erau foarte asortate cu geanta. Chiar ma miram. Si un pic a durat pana sa-mi mut privirea mai sus. Doamna care de altfel, ma gandesc eu, avea pretentii de eleganta, mesteca...dar ce zic eu mesteca....RUMEGA o guma. Ziceai ca acum mananca de seara dupa o zi fara hrana. Cu gura larg deschisa (dar nu asa cum o fac tiganii, la zeflemea), ci exact ca si cum ar fi infulecat ceva. Un elefant, un cal, o girafa, nu stiu, poate un hipopotam...N-avea nicio treaba. Mi-am mutat privirea dar imaginea oribila ma urmarea ca si cum as fi mancat ciuperci otravite si aveam halucinatii. Am inceput sa ma foiesc pe scaun. Femeia a observat nelinistea mea dar banuiesc ca nu stia care este cauza. Drept urmare a inceput sa ma tintuiasca cu privirea. M-a luat cu furnicaturi pe coloana iar agonia mea a durat, pentru ca aceasta a inceput de-a dreptul sa plescaie guma, fixandu-ma.
Morala: daca nu stii cum sa mestegi guma, nu merge cu metroul!

Niciun comentariu: