luni, 2 aprilie 2007

Am intrat in aprilie


Am ajuns asadar in a 4 luna din 2007. Mai am de asteptat 3 pana la nunta. Toata lumea zice ca timpul zboara. "Nici nu iti vei da seama cand a trecut vremea! O sa-ti para asa de rau dupa zilele astea!" Ana zice ca realmente asta e cea mai frumoasa perioada din viata, cand iti faci aranjamentele pentru nunta. Mai spune ca nunta va trece cat as clipi si ca o sa-mi para rau dupa ce s-a terminat. In fine, nu zic nu, dar nu mai am RABDARE!!! E adevarat ca nu stiu cand s-au scurs 10 luni de cand Dan m-a cerut de nevasta, dar perioada care urmeaza mi se pare ca s-a dilatat brusc si m a m i s c c u i n c e t i n i t o r u l ! ! ! Partea cea mai naspa este ca deja am aranjat cam tot ce trebuia, cu exceptia cumpararii vinului, de care trebuie sa se ocupe Dan. Eu cu ce-mi mai pierd vremea pana atunci? Numar zilele din calendar. Incepand de azi mai sunt 117 zile, dintre care 16 weekenduri (32 de zile, deci). Eu sunt omul listelor. Am acasa TONE de liste cu ce trebuie sa facem, cu ce n-am facut. Spre exemplu vom da invitatiile, asa ca stati pe aproape. Nu ca daca n-ati primi invitatia, nu veniti, ca doar voi nu aveti nevoie de invitatie speciala. Gaina m-a rugat sa scanez invitatia si sa i-o trimit pe mail. Nu m-am gandit la varianta asta, dar mi se pare mai misto decat sa inmanezi o bucata de hartie.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu vreau scan in primul rand dupa invitatia lui cosmin (cumnatu`) ca sa ma vad si eu