luni, 2 aprilie 2007

De ce ne trezim dimineata?

Astazi, fetele discutau in birou despre cum se trezesc ele de dimineata si mai ales de ce? Ce motivatie ai ca sa te dai jos din pat... Am ascultat doar discutia fara sa intervin. Si brusc am avut o revelatie. Despre Dan si despre cat de mult ma iubeste. In fiecare dimineata, el se trezeste inaintea mea. Plecam aproape simultan din casa dar lui ii ia mai mult timp sa se pregateasca pentru o noua zi. Eu deschid ochii pe jumatate si nu vorbesc imediat niciodata. Stau ca si cum nu as putea sa comunic cu nimic din jurul meu. Invariabil in cateva minute, Dan intra in dormitor, grabit sa mai puna o haina pe el si ma vede ca am ochii deschisi. Se uita la mine si se apleaca deasupra mea. Imi spune: "Buna dimineata, soare! Cum ai dormit?" Si asta se repeta in fiecare zi de cand ne-am mutat impreuna. Ma pupa si isi vede de treaba. Asa, mi-am dat seama ce motivatie am sa ma dau jos din pat. Iar modul in care ma trezesc este cel mai frumos din lume. Nu? In weekenduri sau cand avem vacanta, mai zaboveste cu mine si ma rasfata. Ma ia in brate, ma pupa si ma alinta. Cred ca eu sunt cel mai rasfatat om din lume. Si poate si cel mai norocos.

Niciun comentariu: