miercuri, 4 aprilie 2007

Lista pentru Iepure


Draga Iepure,
Nu prea ma dau in vant dupa tine, il prefer pe Mos Craciun. Cu toate acestea, te rog, sa imi indeplinesti si mie o dorinta. Dan o sa plece in Elvetia si as vrea sa il convingi sa-mi ia si mie ceva. Este vorba de un parfum Versace (Bright Crystal). El ma trateaza cu refuz si zice ca abia mi-am cumparat un nou parfum. Are exact acelasi text ca si pentru bluze si ceasuri. De aceea nu mai apelez la el ci iti adresez tie, direct, aceasta rugaminte. Draga Iepure, te rog sa nu te intorci din Elvetia fara parfum, caci lui Dan nu am ce sa-i fac, dar pe tine JUR ca te fac FRIPTURA. Nu o lua ca pe o amenintare si ca pe o rugaminte din partea unui membru al unei grupari teroriste. Apreciez munca ta, dar din pacate mie imi place mai mult Mos Craciun caci e mai darnic. Si ii vine mult mai bine in rosu decat tie.
Cu drag,
Ada

Niciun comentariu: