marți, 17 aprilie 2007

Rezultatele turului de scrutin


In urma voinţei voastre exprimata prin alegeri libere, prin sufragiu universal, egal, direct, secret şi liber exprimat (ceva de genul scrie in Constitutie, mi-am permis sa dau un citat din capul meu), am ajuns la urmatoarele concluzii. Nici unul dintre alegatori nu a votat faptul ca Dan nu va avea emotii. Lesne de inteles. 52,4% au afirmat ca viitorul meu sot nu va stii pe ce lume se afla. Eu sper totusi sa-si revina repede (dupa evenimentele cu pricina). E blogul meu si fac ce vreau, asa ca recunosc ca si eu am votat tot aceasta optiune. In mod surprinzator, 23,8% au spus ca Dan va fi la fel de emotionat ca si mine. Nu stiu daca trairile mele ar putea fi denumite "emotii" pentru ca e ceva mult mai mult care nu incape termen de comparatie. Emotii ai cand stai la facultate sa afli rezultatele unui examen, sau cand te duci la un interviu pentru un job. Sa revenim la subiect. 14,3 % considera ca Dan o sa fie alb la fata, transpirat dar fericit. Si, nu in ultimul rand, putin sub 10 procente sunt cei care cred ca Danut o sa fie mai emotionat la nasterea celor doi copii gemeni decat la nunta.

Sper ca urmatorul poll sa va distreze in continuare si sa votati ca si pana acum.

Niciun comentariu: