miercuri, 21 martie 2007

Ce-mi doresc eu mie.....


Nu trece o zi fara sa se discute in birou despre copii, mame, mame in devenire. Asta pentru ca sunt multe femei in redactie. Fiecare isi da cu parerea, povesteste despre cum isi creste copilul/copii. Ce tratamente, ce meniuri, ce jucarii, si alte "ce-uri"...Apoi, invariabil toata lumea se uita la mine cu ingaduinta si cu o usoara urma de compatimire. Toate stiu ca vreau gemeni. Imi doresc asta din tot sufletul si pentru multi sunt caraghioasa. "Unde o sa poti duce tu sarcina cu gemeni?", "Stii cat de greu este cu gemeni?" Noroc cu Dan, care si el ar vrea gemeni, dar cu o conditie. Sa nu fie doua fete. "Cum sa ma descurc eu cu trei femei in casa? Mai bine pune pe lista un baiat si o fata!" Pentru mine nu conteaza, gemeni sa fie. Iar cei doi din imagine, arata de parca ar fi ai mei, cel putin daca ne luam dupa cum sunt imbracati. Aveati vreun dubiu?

Niciun comentariu: