joi, 22 martie 2007

De ziua mea, in Paris?


Am mai rezolvat inca o problema. Am zis ca nu e corect ca numai fetele sa aiba parte de surprize asa ca m-am gandit sa-i fac una si lui Dan. De ziua mea, la Paris??? Te rog sa nu faci nici un program in a doua jumatate a zilei de 3 august, pentru ca am facut eu unul trasnet. Ce sa fie, ce sa fie? Te roade curiozitatea? O sa afli atunci....Mi-am dat seama ca alaturi de mine nu te vei plictisi foarte repede. Dar e posibil sa ajungem la faliment. Oricum ar fi, important este ca suntem impreuna la bine si la rau. Cate lucruri poti rezolva cu doar cateva telefoane si vreo doua mailuri...Stiu ca ma vei chestiona despre ce vreau sa fac. Iti pot spune doar ca toate lucrurile sunt deja aranjate pana la ultimul detaliu. Astept sa vad ce cadou imi dai...mai ales ca trebuie sa fie ceva special, avand in vedere ca e prima mea zi de nastere de cand m-am maritat. Abia astept sa vina ziua mea!

Niciun comentariu: