joi, 22 martie 2007

O surpriza pentru prietenele mele


In spiritul textului de mai jos, m-am gandit ca este cazul sa fac un anunt. Cand mergeam pe la alte nunti, imi placea la nebunie sa ma bag la prinsul buchetului. Nu pentru semnificatie in sine (caci daca ar fi sa judecam dupa numarul mare de buchete prinse trebuia sa fi fost maritata de 20 de ori) ci pentru ca imi placea la nebunie sa le vad pe celelalte domnisoare ofticate ca nu sunt ele beneficiarele biletului de siguranta care garanteaza maritisul. Ma mai amuza si fata pe care o facea Dan cand ma vedea cu buchetul. Un soi de mandrie de genul "ba, fraierilor, iubita mea e mai descurcareata si mai iute decat a voastra", combinata cu "frate, am incurcat-o! daca mai prinde asta multe buchete, nu mai am loc de intors". Acum, sincer, ma indoiesc ca faptul ca eu am prins toate buchetele, l-a facut sa ma ia de nevasta, dar despre asta vom discuta altadata. Si m-am gandit sa va fac o surpriza. Fetelor va astept la buchet si va garantez ca nu veti fi dezamagite pentru ca am pus la cale o nebunie. Cu toate acestea tin sa mai mentionez ca nu voi respecta traditia. Nu imi voi scoate voalul si nici nu il voi face cadou, pentru ca am alte planuri cu el. Nu va suparati pe mine. Iar daca o sa va suparati o sa va treaca dupa ce o sa vedeti surpriza mea.

Niciun comentariu: