vineri, 23 martie 2007

Dupa racoreala


Mi-am revenit, nu mai sunt suparata! Insa m-a pocnit un somn, de nu ma vad. Afara ploua si daca as putea, m-as culca in acest moment. Am intrat pe siteul Disneyland si m-am si imaginat deja acolo. Abias astept sa fac oficial cunostiinta cu Bugs, Donald, Mikey & Co. Si pentru ca tot suntem la ora de copilarii am sa va spun ce a facut Dan aseara, in mod surprinzator. Am intrat in dormitor, am dat drumul la calculator si mi-a zis "Blog me!". Era curios sa vada ce am mai scris. Mi-a spus ca ii place mult ideea mea si ca ii place ce scriu. Si astazi mi-a zis ca nu poate intra de la birou, pe blog dar cum ajungem acasa....primul lucru va citi. Maine ne vedem cu nasii si cu fata care ne va aranja restaurantul. Dar, mai de dimineata mergem cu Enya la tuns. Abia am reusit sa-i fac programare la coafor, pentru ca era super plin. Sa fie si ea frumoasa de Pasti! Sper insa sa nu semene prea tare cu un miel...hihihi.

Niciun comentariu: