miercuri, 28 martie 2007

Moda noastra cea de toate zilele

Mereu m-am intrebat cum face un om normal sa isi gaseasca un stilist. Ma refer aici la acele persoane cu dare de mana dar care nu au parte de consiliere in domeniul modei, al stilului, etc. Astazi rasfoind niste reviste am descoperit o reclama : "Consiliere de stil vestimentar. Analiza de culoare. Evaluarea garderobei. Programeaza-ti o intalnire la....". Am intrat imediat pe net si am descoperit o firma (in spatele careia se afla o femeie) care iti ofera toate lucrurile de mai sus. Mi se pare o chestie laudabila dar oarecum subiectiva. Am citit pe site ce inseamna toate serviciile oferite de aceasta firma. Interesant! De aceea, macar din curiozitate, la fel cum am facut si eu, aruncati o privire. Mi-a placut ca puteai cere consiliere si pentru ziua nuntii sau doar daca esti domnisoara de onoare. De altfel, o mare parte dintre texte se refereau la ce stil trebuie sa adopti la birou, in functie de cum arati si in functie de cum iti place sa te imbraci. Insa toate aceste lucruri le poti afla numai in urma stabilirii unei intalniri cu cei de la firma. Aaa, si pot face si un ghid personalizat pentru shopping iar in cazul in care nu te descurci, sau esti nesigura, vin cu tine la cumparaturi. Mie mi s-a parut fain! (imagematters.ro)

Niciun comentariu: