luni, 26 martie 2007

Primavara


Sa trecem la lucruri mai frumoase si mai vesele. De aceea va pun o intrebare. Ce inseamna pentru voi primavara? Nu trebuie sa-mi raspundeti mie ci sa va dati voua raspunsul. Pentru mine este vremea cand totul se face verde iar parfumurile imi iau cu asalt narile. Imi place la nebunie sa vad cum cresc frunzele si ma bucur de fiecare data cand constat o modificare. Ador sa ma uit la panselute, sa-mi cumpar frezii si sa ma las coplesita de ciripitul pasarilor de abia trezite. Sunt ciufulite si grabite, guralive si dragastoase. Imi place sa vad cum Enya amusineaza de zor, innebunita de noile miresme. Cauta veverite dar se multumeste, in lipsa lor, sa fugareasca furnici, gaze si alte lighioane. Primavara inseamna apropierea verii, adica a vacantei. Iar asteptarea este mai dulce daca timpul este frumos. Desi nu mai am timp ca inainte, mai incerc sa-l iau pe Dan de mana si sa mergem in parc. Imi place cand deschid ochii de dimineata si vad soarele. Zambesc si totul se schimba intr-o secunda. Gandul imi zboara invariabil spre Pasti. Intr-un fel, totul se invarte in jurul tradarii dar partea cea mai importanta, este iertarea si impacarea cu sine. Nu trebuie sa intram in semnificatii biblice, pentru ca ma depasesc, dar ar trebui sa luam aminte la invatamintele unei povesti. Primavara ar trebui sa fie pentru noi toti un nou inceput sau macar un moment de reevaluare a propriilor realizari si esecuri. Este momentul schimbarilor. Este momentul dorintelor. Succes!

Niciun comentariu: