vineri, 23 martie 2007

Racorire


Azi nu sunt in apele mele, dar sper sa nu ma tina mult. Presimt ca o migrena vrea sa-mi vina iar de hac. Lista pe care am facut-o la "Detest" e mult mai lunga in realitate. Nu suport invidia altora. Recunosc ca si mie mi s-a intamplat sa fiu invidioasa, iar cel nevinovat sa arunce primul cu piatra. Insa, nu poti lasa aceasta stare sa te domine. Trebuie sa iei atitudine, sa invingi impulsurile bolnave, sa privesti spre ce va fi, nu inapoi. Eu, in aceste situatii neplacute, imi reevaluez scara de valori. Valori personale. Dan spune ca nu a mai vazut o persoana care sa aiba atat de multe principii ca mine. Principii pe care le respect, indiferent de ce se intampla, indiferent de miza din joc. Principiile mele nu inseamna neaparat prejudecati. Dar m-au ajutat sa imi indeplinesc toate aspiratiile, toate dorintele, fara sa calc sufletele altora in picioare, fara sa-mi bat joc de altii. Supararea mea va ramane un mister pentru voi, iar textul acesta l-am scris mai mult ca sa ma descarc, nu ca sa va incarc pe voi cu griji. Nu suport invidia altora iar supararea mea este de dimineata cand au fost aruncate niste vorbe neadevarate. Despre mine. Despre tot ce e legat de mine. Situatia s-a lamurit, in final. Cel putin eu asa sper. Oricum valorile mele au fost reapreciate. Pozitiv pentru mine, mi-am facut ordine in sertare si am aruncat ce nu aveam nevoie. Insa imi dau seama ca exista momente in care totul nu este chiar atat de simplu. Deja ma simt mai bine. Pana diseara voi putea fi gata pentru orice distractie imi vor propune prietenii mei. Sau pentru somn.

Niciun comentariu: