marți, 20 martie 2007

De ce si pentru cine?

Initial, m-am gandit ca ideea de a avea un blog este interesanta. Multi prieteni si cunoscuti au asa ceva, este o forma de comunicare la moda. Apoi m-am gandit...pe cine sa intereseze blogul meu? Eu nu am lucruri importante de spus care sa intereseze pe toata lumea. Iar atunci cand am ceva important de zis, o fac in redactie sau ma manifest in alt spatiu decat aici. Nu am chef sa fac comentarii despre aberatiile din presa, nu am chef sa critic pe nimeni, nu am chef sa aud criticile celorlalti, care vor constata ca acest blog nu este de interes pentru ei. Este un blog pentru mine si pentru Dan, pentru prietenii mei de suflet (Ana, Catalin, Cristi, July, Didi, George, Alina, Misu). Imi cer scuze daca cei neamintiti aici se vor simti lasati deoparte. Este un blog care pentru urmatoarele luni va reprezenta un fel de jurnal. Un jurnal al celui mai important eveniment la care voi participa, in acest an. Nu voi scrie despre Patapievici, nu voi purta un papion ca sa ma dau la fel de citita si de inteligenta ca el, nu voi da citate din Kant si nu voi aminti nimic despre ceea ce se asteapta toata lumea de la un blog "la moda". Voi scrie tot ce imi trece prin cap despre experienta mea viitoare, pe care sper sa o duc la capat in 28 iulie.

Niciun comentariu: