miercuri, 21 martie 2007

Grea alegere


Este dificil sa organizezi o nunta, credeti-ma pe cuvant. Acum avem o alta problema. Din anumite motive (evidente) am ramas fara "nasi mici". Asta e viata, se mai intampla si lucruri pe care nu le doresti. Acum suntem in fata unei dileme. Pe cine sa alegem. Nu de alta, dar daca ar fi dupa noi, i-am pune pe toti, pe rand sa tina lumanarile, pentru ca toti ne sunt dragi. Si asa nu s-ar mai supara nimeni. Avem cateva variante, 3 la numar. Dar cum sa facem? Banuiesc ca stiti despre cine vorbim si tocmai de aceea, alegerea este foarte dificila. Astept si un semn de la nasi, poate au si ei o parere despre chestia asta. Si, la final, tin sa va marturisesc ca la cat va cunosc eu de bine, toata lumea ma va asalta cu intrebari despre cum s-a intamplat de nu mai am nasi mici si nicidecum nu va fi preocupata de rezolvarea problemei mele. :))

Niciun comentariu: