marți, 27 martie 2007

Despre gestionarea spatiului

Este stabilit! Paris scrie pe noi, pe bagajul lui ingrijit si pe cele 236 de valize mari si 74 mici pe care le voi cara dupa mine. In ultimul timp, Dan este ingrijorat. Nu trece zi fara sa-mi mai cumpar ceva, o bluzita, un pantofior, o gentuta, o bluzita, un fard, o bluzita...Si daca nu mi le cumpar eu, mi le cumpara mama. O bluzita, un pantofior, o gentuta, o bluzita, un fard, o bluzita...ca o singura fata are! Iar el, nu se mai oboseste sa comenteze, sa-mi explice ca nu mai avem unde sa le punem, ca exagerez, ca am atatea ca nici eu nu mai stiu de ele. Nu! Pur si simplu isi ia figura lui dezaprobatoare si ma intreaba fara vlaga: IAR? Insa, de curand ingrijorarea lui a crescut. Pentru ca si-a dat seama ca plecam 11 zile la Paris si 2 la Viena. Si-a dat seama ca toate achizitiile mele vor veni cu noi. La plimbare. Rand pe rand, dimineata, la pranz si seara. Ceea ce inseamna fara sa repetam vreun accesoriu sau hainuta, cel putin 50 de bluze, sa zicem 10 perechi de pantaloni, 10 fuste si pantofi, balerini sau adidasi asortati pentru orice tinuta, inclusiv una neprevazuta. Unde mai pui ca imi trebuie neaparat ceva mai gros, ca daca ploua, eu ce fac? Imi trebuie lenjerie multa si sexy, ca doar e luna de miere. El ar zice totusi ca de asta nu am nevoie, dar crede-ma, am!!! Portfardul va ocupa un loc de cinste, intr-o valizuta numai a lui, alaturi de peria rotativa, clame de par, accesorii, etc. In acest moment, Dan e palid. Dar, el nu se gandeste la un lucru: ce de shopping o sa fac eu in Paris!!! Cate o bluzita, un pantofior, o gentuta, o bluzita, un fard, o bluzita...ca doar sunt la Paris, nu? Si Dan m-a intrebat: unde o sa punem atatea bagaje? Iar mama, pe faza, a raspuns, in portbagaj si pe bancheta din spate a masinii, ca doar nu sta nimeni acolo. Si, Dane, degeaba spui ca nu se poate pune portbagaj din ala suspendat pe masina, ca m-am interesat eu si SE POATE!

Niciun comentariu: