miercuri, 21 martie 2007

Incercam marea cu degetul


Initial ne gandeam la Viena si la Venetia. Am zis ca sunt prea multe litere de "V". Am renuntat la Venetia. Ne mutam la Paris, doar asa vreo 10 zile, de proba. Daca ne place, nu ne mai intoarcem. Am facut deja o lista, e adevarat fictiva, cu ce avem de vizitat. O sa ne suim in turnul Eifel si in varf, sus de tot, vom striga cat de tare ne iubim. Apoi, vom merge la Louvre si vom constata ca viata noastra este la fel de delicata si frumoasa ca orice opera de arta. Vom sta in fata Mona Lisei si ne vom mira ca doi copii de misterul dragostei noastre. Vom sta linistiti de dimineata, la o mica si cocheta terasa de pe Champs Elysees, vom gusta dintr-un croisant si vom sorbi, putin cate putin, dintr-o cafea. A mea neagra, a lui cu putin zahar. Si, plini de dulceata lui din cafea, poate ne vom gandi la copilaria noastra impreuna. Atunci, cu siguranta, ne vom indrepta spre Disney Land. Apoi, o vom lua de la capat cu muzeele si palatele Parisului si ale Frantei, caci, dupa cum ma cunosc, nu voi rezista tentatiei de a mai vedea cel putin jumatate din aceasta tara. Si, in fond, timp avem suficient. Sper sa ma descurc cu franceza mea intrata pe o ureche si iesita pe cealalta. O limba studiata atent din care nu mi-a mai ramas decat o amintire despre Micul Print si Madame Bovary. Banuiesc ca nu au nicio legatura unul cu celalalt (hahahaha). Si, de ce sa mint, mai am o amintire legata de profesoara mea de franceza, pe care am reusit sa o speri cu un soarece viu. Saraca nu mai vroia sa iasa din cancelarie. Totusi, a trecut cu vederea toata tarasenia pentru ca, nu stiu de ce, dar ma placea foarte mult.

Niciun comentariu: