marți, 27 martie 2007

E-mailul pacatelor noastre


A venit timpul (inca o data, pentru ca am observat ca nimeni nu a raspuns cererii mele de a completa lista de cumparaturi) sa ne gandim la plecarea la Bucium. Eu una abia astept, desi poate nu vom putea fi atat de veseli pe cat ne-am fi dorit. Dar vom fi impreuna si asta e tot ce conteaza. Poza este o aluzie pentru baieti, pentru ca eu vreau sa beau Jack, nu-l mai ascultati pe Dan ca el nu vrea Jack, ca nu-i place. Dar va rog sa cumparati si pentru mine o sticluta. Am cautat o poza pe net cu satul Bucium si mare mi-a fost mirarea cand am observat un site (bucium.ro). Am intrat din curiozitate si era siteul manastirii Bucium, in constructie, e adevarat. Poti trimite chiar si e-mail la adresa manastire@bucium.ro. Chestia asta m-a facut sa rad in hohote. As scrie si eu un acatist si il trimit on line, sau macar as incerca sa ma spovedesc si impartasesc prin e-mail. Interesant, nu? As scrie: parinte, am pacatuit. As primi imediat un reply: cum fata mea? Pai sa vedem: nu pot sa spun ca n-am preacurvit, ca am cam.....ca maritata nu-s inca. Am vorbit urat, am avut ganduri rele, am furat (da' asta mai demult, un pachet de guma Orbit, ca nu puteam sa stau la Carrefour, la o coada imensa...), hmm, ce am mai facut? N-am tinut post, si intr-un weekend am uitat sa ma spal pe dinti. As da "send" si as astepta iertarea pacatelor. Probabil raspunsul ar fi ceva de genul: fata mea, nu-i bai, scrie tu de 5 ori in word "Tatal nostru" si trimite-mi sa vad. Sunt o pacatoasa pentru ca acum am scris toate aceste lucruri, recunosc, iar greseala asumata este pe jumatate corectata. Apoi, nu pot sa inchei decat prin a va recomanda sa intrati pe cerseste.ro, un site extrem de interesant, unde literalmente poti cere ce vrei tu si daca ai noroc ti se va da. Sa pastem fericiti impreuna saptamana viitoare!

Niciun comentariu: